Tänään kävin cittarissa ruokaostoksilla lähikaupan sijasta. Siellä on kyllä ainakin kolme kertaa enemmän houkutuksia sortua herkkuihin ja muuhun pahaan, kuin mun lähikaupassa valintatalossa. Oli Pringles-tarjousta, Taffel-tarjousta ja ihan hirvittävä määrä munkkeja. Oli donitseja ties millä kuorrutuksilla, minidonitseja, munkkipossuja, rinkilöitä... Ihan hillitöntä. Ei ihme, että lihavuus on niin yleistä. Mutta. Mä en ostanut niitä. Olen niin ylpeä itsestäni, että sain hillittyä itseni ja ostettua vain salmiakkia. Tosin äsken kaveri lähetteli viestiä, että "Meille syömään munkkeja ja juomaan simaa huomenna!". Hmph. Sima ja munkit kyllä kuulostaa herkulliselta. Ehkä pystyn syömään vain yhden munkin. Paastoan sitten koko päivän. Olen muuten huomannut, että mun elimistö on nyt niin sekaisin, ettei se oikein sulata ruokaa. Vaikka yritän syödä normaalisti, niin alkaa heti oksettamaan, kun maha tuntuu niin inhottavan täydeltä. Toisaalta se on hyvä, se ehkä vähän sitten hillitsee tätä mun hullua ahmimistani. Olen saanut ravintoterapeutilta ajan viikon päähän. Se on mielenkiintoista. En ole koskaan tavannut ravintoterapeuttia. Toisaalta olen hieman kyyninen sen suhteen, mitä se voi mulle tarjota. Aion kuitenkin olla avoimin mielin ja ottaa kaiken vastaan. Kyllä mä kieltämättä kaipaan hieman apua ja ohjastusta normaalissa syömisessä. Enhän mä edes tiedä, mikä on "normaalia". Osaan syödä joko minimini annoksia tai sitten ahmia hulluna. Mitään välimuotoa ei mulle ole olemassa, ei ainakaan tällä hetkellä.