Olen niin väsynyt. Tämän hetkinen väsymyskausi on ehkä pahin, mitä mulla on koskaan ollut. Tuntuu siltä, etten jaksaisi olla hereillä kuin pari tuntia päivässä. Olen väsynyt aamulla kun herään, päivällä kun olen osastolla, kun tulen kotiin menen päikkäreille ja kun illalla herään, niin pari tuntia luen ja olen netissä ja olen taas ihan valmis unten maille. Ei tässä ole mitään järkeä. Joulun aikaan kärsin niin pahasta unettomuudesta, etten ikinä. Tuntui, että se alkoi jo vaikuttamaan aivotoimintaankin, mutta ei tälläinen pohjaton väsymyskään mitenkään kivaa ole. Multa otettiin kilpirauhaskoe ja se kyllä oli ihan normaalin alarajalla. Jos siihen nyt jotain lääkettä alan saamaan, voisi väsymyskin tästä ehkä vähän normalisoitua. En tiedä. En jaksa ajatella, kun olen niin väsynyt. Useimmiten en jaksa edes puhua, koska olen niin väsynyt. Raivostuttavaa.

Mun paino on nyt noussut niin korkealle, etten koskaan aiemmin ole ollut näin lihava. Olen ihan kauhuissani. Mun on pakko aloittaa paasto-dieetti-ihan mikä vain. Jotain on tehtävä. Tänään ahmin litran jäätelöpaketin. Ihan hullua. En tajua miksi ostin sen, kun ei mulla ole pakastinta. Tietenkin oksensin. Ja olin paniikissa, kun se ihmeellinen jäätelövaahto ei ollut mennä pöntöstä alas.  Toisaalta jäätelö on ihan hyvää ahmimis-oksennus ruokaa. Ei sillä, että aikoisin tehdä tätä enää koskaan. En aio. En ainakaan kovin usein. Haluaisin vain niin olla laiha, mutta sorrun helposti kaikkeen kakkaan, mitä ihmisen ei pitäisi lainkaan syödä. Unelmoin luunlaihasta vartalosta. Nyt olen niin kovin kaukana siitä... Sairasta tai ei, mutta on tämä mun nykyinenkin käytös sairasta.