Inhottava, sateinen, väsynyt päivä. Mä en jaksa. Eikä mua huvita yhtään. Kaikki ajatukset vain vellovat tahmeana liisterinä päässä. Ei tätä nyt. Haluaisin vain nukkua, mutta en saa unta. Haluaisin mennä tyhjentämään jääkaapin kaikesta ruuasta ja sitten oksentaa. Haluaisin juoda litrakaupalla kylmää vettä ja puhdistautua. Olo on niin likainen ja veltto.

Haluaisin lopettaa terapian. Se tuntuu niin turhalta. Olen väsynyt käymään siellä, väsynyt kertomaan samoja asioita aina uudelleen ja uudelleen. Ei mulla edes ole mitään kerrottavaa!

Olen alkanut katsella netistä skotlannin yliopistoja ja tilannut esitteitä. Mulla on palava halu lähteä! Kunhan vain uskaltaisin. Haluaisin jättää kaiken tämän taakseni, mutta en varmaankaan tule koskaan uskaltamaan. Ei rohkeuden puuttumiseen auta mikään pilleri. Miten voisin potkia itseäni eteenpäin?