Tällä viikolla Paras Ystäväni oli käymässä kotona. PY on muuttanut opiskelemaan muualle, ja aina kun hän on kotona viikonloppuisin hän on poikaystävänsä kanssa. Olemme olleet todella läheiset ystävät pitkän aikaa, mutta viime aikoina olemme etääntyneet toisistamme aika paljon. Kerroin PY:lle syömishäiriöstäni. Tietenkin se oli hänelle yllätys. Kaduttaa, että kerroin. Mulla on paha mieli, jos PY omien juttujensa lisäksi alkaa murehtimaan jotain mun bulimiaa. Ei se ole mitään. Ei ainakaan mitään sellaista, mitä jonkun muun pitäisi murehtia.

Olen addiktoitunut muotilehtiin. Rakastan niitä. Luen niitä joka päivä. Samoja lehtiä yhä uudelleen ja uudelleen... PY kommentoi syömishäiriöasiaani muotilehtien syynä: "Sulla on noita ongelmia, kun sä luet näitä lehtiä". Ei ikinä. Mun ongelmat ei johdu mun rakkaista Ellesta Voguesta Cosmosta Trendistä millään tavalla. TIETENKIN mä ihailen malleja. Sehän nyt on selvää. Kukapa ei kauniita ja hoikkia ihmisiä ihailisi? Olen niin kyllästynyt asenteeseen, että muotilehdet lietsoo itsetunto-ongelmia ja syömishäiriöitä nuorten tyttöjen keskuudessa. No, ehkä tosi nuorten, mutta mä en enää ole mikään teini-ikäinen. Hyvähän se PY:n on muutenkin kommentoida asiaa, koska sillä on ihanne vartalo. Ei pisaraakaan rasvaa missään. Antaisin mitä tahansa, että voisin olla samanlainen. Syödä mitä vain mieli tekee ja olla silti niin laiha. PY on muutenkin ihan ihanne ihminen; kurinalainen, erittäin fiksu, mukava ja kaunis. Mulla on ilmeisesti vain niin paskat geenit, että jo niidenkin ansiosta olen tuomittu olemaan lihava, tyhmä, keskittymiskyvytön ja ruma. Mikä ei edes pidä paikkaansa. Siis se, että se johtuisi geeneistä. Meidän suvussa on aivan loistavat geenit ja olen taatusti ensimmäinen lihava, tyhmä ja ruma koko suvun historiassa. Suvun musta lammas. No niin, no niin. En mä ole niin ruma ja tyhmä, ainoastaan vain hirvittävän lihava.

Olen varmaan allerginen Pepsi Maxille. En enää ikinä osta sitä, enkä tiedä miksi nytkään ostin. Lähikaupassa ei tainnut olla Cocis Lightia. Voiko olla allerginen Pepsi Maxille, mutta ei Cocis Lightille?