Pitäisi lähteä Turkuun tapaamaan entisiä koulukavereita. En jaksa. Ei huvita vyöryä paikalle läskeineni ja turvonneen naamani kanssa, kyseiset tytöt kun tunsivat minut silloin, kun olin kaikkein laihimmillani. Ei kiinnosta selitellä sitä, miksi olen keskeyttänyt kaikki opinton ja miksi olen lihonut niin valtavasti. Miksi olen nykyään niin ruma, kun ennen olin kaunis. Ne tytöt valmistuu ihan kohta ja niillä on elämä. Niillä menee niin hyvin. Minä olen muuttunut niin paljon. Silloin olin täydellinen, eikä elämästäni puuttunut mitään. Minä olen nykyään aivan eri ihminen. Jos en huomenna tapaa tyttöjä, en varmaankaan tapaa enää koskaan. Jos toistuvasti jättäytyy pois yhteisistä tapaamisista, ei minua kohta enää edes kutsuta. Kun ei se kumminkaan tule.

Söin jättipussin sipsiä yhdeltä istumalta. Oksensin sipsit takaisin pussiin nousematta edes sohvalta välillä ylös. Nyt olen juonut kylmää vettä litran toisensa jälkeen huuhtoakseni elimistöäni. Otin kylmän kylvyn välttääkseni turvotusta. Minulla on inhottava, likainen ja turpea olo. Pyörryttää ja viluttaa. Kurkkuun sattuu ja kielessä on rakkuloita. Haluaisin vain hautautua paksun peiton alle ja nukkua koko viikonlopun yli.