Mun piti tänään lukea pääsykokeisiin koko päivä. Niihin on enää niin vähän aikaa ja mulla vielä niin paljon opittavaa. Mutta mitä vielä, aamupäivällä lähdin kirpparikierrokselle, tietenkin. Se venyi iltapäivään, jonka jälkeen tietenkin piti ottaa päikkärit ennen kirjaan tarttumista. Heräsin äsken. Olen niin väsynyt, että voisin nukkua vuorokauden ympäri! Pitäisi lukea tiistain luentotenttiinkin, onneksi kevään viimeiseen. En ole tehnyt mitään järkevää ja se suututtaa aika vimmatusti. En voi kestää tätä mun löysäilyä ja laiskottelua! Ihan järjetöntä! Miksi nyt en pysty viikkoa lukemaan, kun sen jälkeen voin nukkua vaikka koko kesän? Oon vain niin laiska, tyhmä ja saamaton. Se laulu voisi melkein kertoa musta.

Sorruin tänään hampurilaiseen ja siitä voi syyttää yksinomaan Parisia. Katsoin mainoksen, jossa Paris Hilton mainostaa jotain ihanan näköistä hampurilaista. Himoitsen muutenkin aina kaikkea roskaruokaa.  Mainos oli muuten kamala. Pieni feministi mun sisällä alkoi kirkua ja lujaa. Mutta Paris on kaunis ja niin ihanan laiha, ettei sitä voi olla ihailematta. Ihailen kaikkia kauniita ja tikkulaihoja naisia. Netissä katselen lähinnä naisten kuvia. Kaupungillakin katselen naisia. Miehiäkin kyllä, mutta enemmän ehkä naisia. Ei miehiä ehdi aina katsella, kun kaikki aika menee naisten katseluun ja siihen, että vertaan itseäni niihin. Onko laihempi kuin minä, kuinka paljon laihempi, millaiset vaatteet, kasvot, onko kauniimmat hiukset kuin mulla, ylipäätään kauniimpi kuin minä. Ihan sairasta.