Olen siivonnut koko illan. Bulimisena kautena mun koti on aivan kaamea kaaoksen vallassa. Kaikki tavarat on ihan mullin mallin ja keittiö vasta onkin kaameassa kunnossa. Tyhjiä ruokapakkauksia, likasia astioita... Niin se menee, että kun ajatukset on ihan sekaisin ja menee huonosti, niin kotikin näyttää juuri niin sekaiselta. Kun ajatukset selvenee, alkaa tulla pakkomielle siivota ja kiillottaa joka kolo puti puhtaaksi, koska sellaisessa sekamelskassa ei vain voi olla sitten hetkeäkään.

Mulla on jonkinlainen ruokavalio. Sillä pitäisi laihtua, mutta sen ei pitäisi olla liian niukkakaan. Kenties pystyn olemaan oksentamatta. Tänään en siihen pystynyt, mutta eilen onnistuin. Tällä hetkellä olen melko toiveikkaalla mielellä. Ja olen kiukustunut! Kiukustunut tälle mun syömishäiriölle. Haluan tämän pois. Haluan "normaalin" iloisen elämän.

Väsyttää.