Tänään mun piti tehdä hankintoja. Hankinnassa oli kiva, keväinen bleiseri. Olen vain niin väärä. Ei mun kokoisille ihmisille tehdä jakkuja! Onko olemassa leikkaus, jossa lyhennetään selkää? Sinne heti, jos sellainen on. En halua bleiseriä, joka on kuin napapaita. Housujen vyötärön ja paidan/takin välistä pilkottava paljas iho on inhottavaa! Kesäisin joissain tapauksissa se on ihan sallittua, mutta ei muuten. Mistä väärälle tytölle bleiseri? Kaikki vaatevalmistajat tuntuu olettavan, että kaikki naiset on 150-170 senttisiä ja 50 kiloisia tai alle. Muut sitten kulkekoon joissain räteissä tai sporttivaatteissa.

Tapahtui tänään yksi ihmekin. Ostin kirjahyllyn. Se on vain väliaikaisratkaisu, eli suomeksi sanottuna halpa ja melko ruma. Ihan tavallinen kirjahylly. Lastulevyä, joka on olevinaan pyökkiä. Saa välttää siihen asti, kunnes mulla on isompi asunto, Poliisi ja labradorinnoutaja. No, ainakin isompi asunto ja enemmän rahaa. Tärkein tulee kuitenkin tässä: Sain sen paketin autooni, autosta kotiin ja KOOTTUA ilman mitään miestä. Hiphei! Siinä piti sentää ruuvata ruuveja ja naulata nauloja. En onnistunut edes pilaamaan mitään. Kaikki sujui ihan rauhallisesti. Jos mies olisi sitä ollut kasaamassa, olisi kuulunut miljoona kirosanaa ja hermo mennyt kaikilta. Okei, haluan siltikin sen poliisimiehen, mutta hyvä huomata että tulee toimeen ilmankin.

Tänään jo toinen päivä peräkkäin ilman oksentelua. Vielä ei voi juhlia, mutta ainakin päiviä kestänyt ahmimis-oksentelukierre on katkennut. Jos voisin olla joskus itsestäni ylpeä, niin nyt voisin. Mutta kun en voi. Olen ehkä vähän vähemmän paskahuonotyhmä kuin normaalisti.