Koko päivä on pilalla. Tentin jälkeen menin kauppaan ja ostin sämpylöitä, kanapuikkoja ja majoneesia. Tein itse hampurilaisen ja tietenkin oksensin. Kaduttaa, koska päivä oli siihen asti mennyt ihan hyvin ja olin päättänyt, että kuuden jälkeen en syö mitään. Lounaaksi söin pussillisen pakastevihanneksia. Sitten alkoi ihan hulluna tehdä mieli hampurilaista. Onneksi en kuitenkaan mennyt heseen tai mäkkäriin, koska siellä olisi tullut otettua ranskalaisetkin. Se ei ollut edes hyvää. Ei todellakaan sen arvoista. Olen vain niin älyttömän heikko tahdonvoimaltani, että jos mun jotain tekee mieli, sitä myös syön. Mä olen ihan tahdoton porsas. Inhoan itseäni, kun olen tälläinen läski. Huomenna en syö aamiaisen jälkeen mitään. No, ehkä jotain salaattia, että jaksan lukea, mutta en muuta. Raivostuttaa, kun tähän ruuan kanssa pelaamiseen menee aina aamut, päivät, illat... Koko elämä. Mietin vain, mitä kaikkea voisin tehdä, jos olisin "normaali". Eipä ihme, että kaverit alkaa valmistumaan ja menemään töihin, kun ne on opiskelleet ja eläneet sillä aikaa, kun mä olen vaan laskenut kaloreita ja käynyt terapiassa.