Olen taas niin väsynyt. Tekisi mieli vain nukkua. Joka ilta olen nyt miettinyt vakavissani sitä, pitäisikö mun lopettaa koulu. En vaan jaksa olla täällä. Inhoan asuntola-asumista. Se on niin äärettömän rasittavaa. Koulussa pitää tehdä joitakin tehtäviä, joita en todellakaan halua tehdä. Esseet, tenttiin lukemiset, tutkielmien teko.... Ne vie koko illan. Elämä on pelkkää opiskelua. En tiedä, olenko haukannut liian suuren palan vai mikä nyt on vialla, mutta tuntuu siltä, etten jaksa enää. Tekisi vain mieli jäädä sairaslomalle ja unohtaa kaikki koulujutut. Haluaisin vain nukkua. Syksyn pimeydellä on varmasti osansa. Niin, ja tietenkin sillä, että mä olen niin laiska. En koskaan jaksaisi tehdä mitään. Nyt kun olen tehnyt niin paljon, alkaa väsyttämään. En kai mä nyt oikeasti kuitenkaan koulua lopeta. En ainakaan vielä. Ei mulla ole sellaiseen varaa.