Mulla on elämässäni Tavoitteita. Niiden toteutumiseksi mun tosin pitäisi olla joku täysin toinen ihminen, mutta se nyt ei ole oleellista. Ainakin kuvittelen pystyväni muokkaamaan itseäni niin paljon, että melkein olisinkin aivan kuin Uusi Ihminen.

Tavoite nro. 1: Laihtuminen.

Tavoite nro. 2: Halun olla aivan superpowerterästyttö, hirvittävän hyväkuntoinen.

Tavoite nro. 3: Unelmieni opiskelupaikka.

Tavoite nro. 4: Haluan poikaystävän, joka opiskelee poliisikoulussa.

Tänään olen jo tehnyt töitä tavoitteiden yksi ja kaksi eteen, vaikka olenkin kaameassa flunssassa. Olen harkinnut lukemista pääsykokeisiin ja menoa luennolle, mutta hei, mähän olen sairas. Mun pitää nyt levätä. Ja paskat. Oikeasti mä olen vain niin laiska ja saamaton, etten viitsi.

Eilen illalla ahdistuin suunnattomasti erään ystäväni vierailusta. Olin ihan epäsosiaalinen ja töykeä. Tietenkin olisin jo alunpitäen voinut sanoa, ettei mun luona sovi tulla käymään, mulla on kiireitä. Mutta ei, sana ei on niin vaikeaa sanoa.