Tänään oli ekat pääsykokeet. Meni niin huonosti, että melkein tekisi mieli jättää huomenna menemättä seuraaviin ja ensi viikolla vielä niihin yksiin. Tiedän jo etukäteen, että kumpikin reissu tulee olemaan ihan turha, en kuitenkaan pääse sisään. Olen lukenut niin vähän ja kun nyt muutenkin satun olemaan melko tyhmä. Neljä tuntia puudutin takamustani luentosalin penkissä ja yritin pinnistää aivojani, jotka vain löi tyhjää jokaisen kysymyksen kohdalla. Ärsyttää niin paljon olla tälläinen ääliö! Enemmän kuin mitään muuta tahtoisin olla älykäs. Haluaisin olla sellainen hullun lailla pingottava fiksu ihminen, joka lukee tenttikirjatkin viiteen kertaan ja tekee sadan sivun muistiinpanot tietokoneella. Olen kateellinen sellaisille ihmisille. Rory Gilmore on mun idoli. Mä olen liian levoton. Jaksan keskittyä yhteen asiaan kerrallaan ehkä vartin. Sillä menolla ei varmaan sitä unelmien opiskelupaikkaa ikinä saavuteta.

Nyt, kun päivä on jo muutenkin ihan pilalla, mässään sipsejä ja sirkusaakkosia. Mä olen huono ihminen.