Tämä bulimia on sitten kiva juttu. Voi herkutella lihomatta. Mitä pahaa siinä oikeastaan on, jos se pysyy hallinnassa? Vaikka kerran viikossa pitäisi bulimiapäivän, vähän niin kuin karkkipäivän, että söisi karkkia tai sipsiä ja oksentaisi. Tuskin kerta viikossa haittaai mitään? Eihän? Ymmärrän kyllä sen, että joka oksentelu joka päivä ei todellakaan ole hyväksi elimistölle... Mutta kyllähän jotkut juo alkoholiakin kerran viikossa ja huonon olon tullessa oksentavat, eikä niitäkään sanota bulimikoiksi.

Mun ystävä on todella friikki ruuan suhteen. On kummallista, että meistä kahdesta mulla on se syömishäiriö, eikä sillä. Toki mäkin olen tarkka ja nirso, mutta en ollenkaan samalla tavalla kuin se. Aina se valittaa joka ruuasta, tökkii epäluuloisena kaikkea mitä lautasella on, "onko tämä varmasti kypsää? siis ihan varmastiko?" ja syö ihan omituisia ruokia.

Kävin tänään ostamassa rinkan. 50 litrainen ja oli alennuksessa 49 euroa. Ei paha, ollenkaan. Ihmisellä pitää olla rinkka. Se on niin kätevä reissatessa. Voisin ehkä lähteä reilillekin ensi kesänä, tietenkin olettaen, etten ole vielä siihen mennessä tappanut itseäni ja mulla on ylimääräistä rahaa säästössä. Ensi kesänä alkaa olla melkein viimeiset hetket lähteä, olen nyt 23 ja ensi kesänä jo 24-vuotias. Huih, mikä vanhus jo olen! Reilikortti on kai alle 26-vuotiaille, muistaakseni. Reilillä on kai käytävä. Voin sitten antaa itsestäni ennakkoluulottaman ja rohkean kuvan, vaikka oikeasti olisinkin ihan kauhuissani kaikesta vähänkin pelottavasta. Sivistyneet ihmiset harrastaa matkailua. Musta tulee ilmeisesti nyt tosi sivistynyt, kun lähden viroon ja ostin tänään alennuksesta itselleni sivistyssanakirjankin.