Ahdistaa. Opiskelu on niin vaikeaa. Olen tehnyt tenttikalenterin ja tuijotellut sitä muutaman päivän. Se vaikuttaa niin ylitsepääsemättömältä. Sen lisäksi joudun tekemään kaksi seminaarityötä, prosemman ja toisen hieman pienemmän. Niillekin kai pitäisi jättää aikaa. Eikä mulla ole edes mitään aihetta mielessä! Ei mulla pyöri mielessä muuta kuin tämä oma ahdistukseni! Eilen illalla sorruin polttamaan ketjussa ahdistustupakkaa. Ei mun pitäisi. Mulla on terveet elämäntavat. Tupakointi ei todellakaan kuulu niihin. Enkä tupakoikaan. Paitsi silloin kun ahdistus on liian paha. En nukkunut lainkaan yöllä, kun mietin vain tulevaa tenttiä. Viikko aikaa lukea kolme kirjaa, joista kaksi on ehkä ihan okei, mutta yhdestä en tajua sanaakaan. En ole jättänyt tilaa epäonnistumisille. En voi tehdä mitään uusintatenttejä. Ne kaataa mun aikataulun aivan varmasti! Ja jos aikataulu kaatuu, romahdan minä. En kestä.

Heh, joku kirjoitti kommenttia, että voisi olla kuukauden keskitysleirillä. No niin mäkin. En ehkä keskitysleirillä, koska siellä on todellakin muutakin pahaa kuin vain se, ettei ole ruokaa. Mutta jos vain voisin olla kuukauden ilman ruokaa. Oi sitä ihanuutta. En ikinä pystyisi. Olen niin tahdoton läski.