Buliminen elämäni jatkuu. Ahmimista ja oksentelua. Olen niin kyllästynyt tähän. Miksi en pysty olemaan syömättä? Tai edes syömättä herkkuja. Edes ahmimatta. Pitkään aikaan ei ole ollut paria päivää pidempää jaksoa, etten olisi oksentanut. Olen ihan raivoissani itselleni! Tänään olen oksentanut jo kahdesti. Se on mullekin jo liikaa. Yksikin kerta on liikaa, mutta välttämätöntä sellaisen ahmimisen jälkeen, mitä mä harrastan. Tänäänkin ehdin syödä nuudeleita soijarouhetomaattikastikkeella, domino tuplaunelmia ainakin viisi ja karkkia. Ongelma ratkeaisi niin kätevästi sillä, etten söisi juuri mitään. Söisin sen verran, ettei tarvitsisi myöhemmin katua.

Päivän saldo:

  • Pääsykokeisiin lukua: 0 min
  • Tenttiin lukua: 0 min
  • Blondin kostoa: 1h
  • Ahmimista & oksentelua: 2 kpl
  • Kirjastosta lainattuja "turhia" kirjoja: 3 kpl

Olen niin super-tyhmä-paska-läski-huonoihminen.