En vain jaksa. Kuinka voin aina olla näin väsynyt? Olen tänään nukkunut jo kahdet päiväunet. Olenkohan tänään edes tehnyt muuta kuin nukkunut... Hmm. Lauantainen tentti meni aivan penkin alle. Siitä ei kannata edes puhua. Jätin tyhjän paperin, koska en muistanut kokeessa yhtään mitään. Teen esseitä. Se on vähän vähemmän stressaavaa kuin tenttiin meno. Olen ollut niin reipas, että olen tällä viikolla tehnytkin jo yhden kuuden sivun mittaisen esseen, ja olen oikeasti aika tyttyväinenkin siihen.

Joka päivä olen lopettamassa koulua. Mua masentaa niin kamalasti olla täällä. Tosin kai mua masentaisi olla kotonakin. Jotain pitää tehdä. Ei voi vain mennä kotiin istumaan. En tiedä masentaisiko mua yhtä paljon, jos asuisin jossain muualla kuin täällä opistolla. En vain jaksa katsella näitä samoja ihmisiä päivästä toiseen. Muutenkin tuntuu välillä niin typerältä ylipäätään opiskella; entä jos mä olen aina tämmöinen samanlainen? Mitä töitä mä muka pystyn koskaan edes tekemään, jos aina olen näin masentunut ja väsynyt? Enhän mä jaksa tehdä mitään koko päiväisesti. Mun toiveammatti on varmaan eläkeläinen.