Tänään on ollut hyvä päivä. Olen aivan uskomattoman hyvällä tuulella. Tulin äsken tunnin lenkiltä. Oli ihana ilma ja pururata oli jo melkein kuiva! Olin niin energinen, että tein leipätaikinankin. Syöminen on pysynyt tänään niin hyvin kontrollissa, että illalla voin vähän herkutella leivällä. Löysin kaupasta Rainbown tomaatti-basilika kuppikeittoa, ja siinä on vain 25 kcal/dl. Kokonainen ateria vain 50 kcal! Ihana löytö ja niin hyvääkin vielä. Olen ihan fani.

Liikunta on jäänyt ihan luvattoman vähälle, kun olen ollut niin kauan flunssassa. Nyt tuntuu, että alkaa jo helpottaa ja ensi viikolla voisi jo mennä salillekin. Kotona olen tehnyt mun jumppaohjelmaa jo parina päivänä. Lihaksissa tuntuu ihan selvästi melkein viikon laiskottelu.

Huomenna taas päiväosastolle. Ajatus siitä ahdistaa jo etukäteen. Hassua, kun ajattelee että päiväosaston tarkoitus kai lähinnä olisi pienentää tätä mun ahdistusta.

Päivän saldo:

  • Pääsykokeisiin lukua: 0 min
  • Tenttiin lukua: 0 min
  • Kaloreita: 220
  • Liikuntaa: 2 h